جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به پشتیبانی اصناف و بازاریان از مجاهدان در هشت سال دفاع مقدس و نقش مهم این قشر در حمایت از جبهه‌های جنگ، گفت: اصناف و بازاریان اکنون نیز استان ما را سربلند کرده اند و آذربایجان‌شرقی ۱۰ برابر استان‌های دیگر به جبهه‌ی مقاومت اسلامی کمک کرده است .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم ویژه‌ی روز بسیج اصناف و دیدار با نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان، با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان با فعالیت‌های خود عزت و افتخار آفریده‌اند، اظهار کرد: بدون پشتیبانی اصناف و بازاریان از جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس، بدون شک به مشکل برمی‌خوردیم .
 
وی با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان ما مفتخر به جهاد اقتصادی و مالی هستند، افزود: اصناف و بازاریان از جمله فعالان اقتصادی هستند که در راستای عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری در عرصه‌ی اقتصادی توانمند بوده و می‌توانند قدم‌های مثبتی را بردارند .
 
وی با اشاره به اینکه کیفیت، تبلیغ و فرهنگ‌سازی از موارد مهم در تولید داخلی است که باید رعایت شود، افزود: نبود این سه مورد در تولیدات داخلی عدم مصرف محصولات را دامن می‌زند و اگر ما بتوانیم در تولید محصولات، کیفیت، تبلیغ و فرهنگ‌سازی را لحاظ کنیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شد .
 
سردار عباسقلی‌زاده با تاکید بر اهمیت مصرف کالاهای داخلی، تشریح کرد: آمریکا به صراحت ورود کالاهای خارجی را منع می‌کند، چرا که این عامل باعث رونق اقتصادی یک کشور می‌شود از این رو باید در این راستا تلاش کنیم و بسیج اصناف با کمک دولتمردان می‌توانند در این زمینه اقدامات بسیاری انجام دهند .
 
وی با تاکید بر اینکه پوشاک عرضه شده باید با فرهنگ و اعتقاد ما مطابق باشد، افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت کرده و همواره گوش به فرمان رهبری باشیم و با کمک دولت بتوانیم در این راستا جهادگرانه فعالیت کرده و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم .
 
گفتنی است، مراسم ویژه‌ی روز بسیج اصناف با حضور بسیجیان، نخبگان روسای اتحادیه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.