به گزارش ایرنا، ظفر محمدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: برنامه ریزی و حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در اجرای طرح های اجرایی، رسالت مدیران و خدمتگزاران مردم در دستگاه های دولتی است.
وی ادامه داد: تمامی تلاش و موفقیت های حاصل شده در سال های اخیر توسط دولت و دستگاه های اجرایی به پشتوانه مردمی نظام اسلامی و منویات رهبری بوده است.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های خطیر اجتماعی از جمله انتخابات بر اساس تاکیدات رهبری و در تایید برنامه های دولت تدبیر و امید، موجب خلق حماسه بزرگی برای این ملت و نظام اسلامی شد.
فرماندار مراغه با اشاره به طرح های در آستانه افتتاح این شهرستان در هفته دولت گفت: 55 طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی با 420 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده که از این تعداد 51 طرح مورد بهره برداری قرار می گیرد و عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ نیز در هفته دولت امسال آغاز می شود.
محمدی افزود: بهره برداری از سه کارخانه و واحد تولیدی با حدود 140 میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله این طرح ها بوده که با آغاز به کار آن، بخشی از مشکلات اشتغال جوانان در این منطقه مرتفع می شود.
وی ادامه داد: احداث ترمینال بزرگ مسافربری، طرح های عمران شهری و روستایی، آبرسانی در مناطق مختلف، توسعه راه های روستایی از جمله طرح های اجرا شده توسط دستگاه های اجرایی و خدمت رسان برای رفع برخی از دغدغه های مردم این شهرستان بوده که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
وی با اشاره به روند تکمیل بیمارستان سینای مراغه ادامه داد: هم اکنون 80 میلیارد ریال تجهیزات برای این منظور تامین شده و در ماه های آینده شاهد بهره برداری از این طرح بزرگ خواهیم بود.
محمدی اضافه کرد: با بهره برداری از این بیمارستان در حال احداث، 160 تخت به تخت های بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان افزوده شده و با اجرای سایر طرح های در دست اجرا در حوزه بهداشت و درمان، این شهرستان به قطب درمانی منطقه تبدیل می شود.
وی با اشاره به رفع مشکلات اداری اجرای طرح آزادراه مراغه هشترود افزود: مطالبات تمامی روستائیانی که اراضی آنان در مسیر این طرح تملک شده، به زودی پرداخت می شود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.