به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مسابقه طناب کشی، اسب سواری، مسابقه پرتاب دارت، بازی محلی دال پالان، کشتی محلی، پخت آش محلی از برنامه های این جشنواره بود.
بخشدار کندوان هدف از این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در بین اهالی منطقه و همشهریان اعلام کرد .
محمود زرین در ادامه بحث سرمایه گذاری را از اهداف دیگر برگزاری جشنواره ذکر کرد و گفت: در بخش کندوان زمینه برای سرمایه گذاری فراهم است و به راحتی می توان در این بخش درآمدزایی کرد که در این راستا از کسانی که خواهان سرمایه گذاری جهت ایجاد اشتغال هستند حمایت می کنیم.
زرین با اشاره به آغاز کارهای اجرایی از سوی 16 سرمایه گذار برای راه اندازی کارخانه و واحدهای دیگر تولیدی و صنعتی در بخش کندوان طی 6 ماه گذشته،اظهار کرد: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارای پیامی مهم است اینکه اگر ایجاد اشتغال نکنیم شاهد بروز بسیاری از مسائل اجتماعی از جمله اعتیاد و فساد در جامعه خواهیم بود.
بخشدار کندوان تنها راه نجات جامعه را در اشتغالزایی دانست و با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید 710 میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری شده است، گفت: از سوی دهیاری ها نیز 150 میلیارد ریال پروژه اجرا شده است.
وی همچنین به تولید سالانه150 تن سیب درختی، انواع گیاهان دارویی در دامنه های بزقوش با ارزش ریالی بالاتر از طلا و دیگر پتانسیل های این بخش اشاره کرد و افزود: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در این بخش از ضروریات مهم در راستای سرمایه گذاری است.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر ، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بالغ بر 330 پارچه روستا است که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
خبرنگار: زهره غلامی**انتشار:
7231/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.