اسماعیل جبارزاده روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده‌ها و سازمان ‌های برتر سپاه عاشورا، افزود: امروز سپاه در همه معادلات سیاسی دنیا اثرگذار است و بخش مهمی از مأموریت حفاظت از آرمان‌های امام و شهدا و تحقق منویات رهبری را بر عهده دارد که در این راستا پاسداران باید فرصت حضور در این نهاد مقدس را قدر بدانند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران که با ایمان، اخلاص و صداقت شکل گرفته بود امروز تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب به نیرویی تبدیل شده که در همه معادلات سیاسی تعیین‌ کننده است و اغراق نیست اگر بگوییم که هیچ تصمیمی در سطح بین‌الملل بدون در نظر گرفتن سپاه اتخاذ نمی ‌شود.
جبارزاده اظهار کرد: در اوایل تشکیل این نهاد مردمی، اغلب نیروهای آن را دانشجویان و دانش‌آموزان تشکیل می‌ دادند و بعد از شروع جنگ بود که نیروهای مردمی و اقشار مختلف در قالب بسیج مستضعفین به سپاه پیوستند.
وی اضافه کرد: امروز سپاه در سایه عشق و ایمان دانشمندان جوان کشور، به مدرن‌ ترین ابزارهای نظامی مجهز شده و نیروهای مسلح ما با استفاده از این ابزارها، هر زمان که اراده کنند می‌ توانند هر نقطه‌ ای از دنیا را برای دشمنان انقلاب ناامن سازند.
جبارزاده افزود: اگر در دوران دفاع مقدس با دست خالی اما با نیروی ایمان در مقابل دشمنان ایستادیم و حقانیت انقلاب را ثابت کردیم، امروز همان ایمان با شدت و قوت بیشتری در نیروهای مسلح ما وجود دارد و انقلاب اسلامی، قوی‌ تر و رساتر از همیشه پیام خود را به جهان مخابره می‌ کند.
وی با بیان اینکه شرط قدرشناسی از نعمت خدمت در سپاه، خدمت صادقانه و ایثار و فداکاری است، افزود: امروز ایثار و فداکاری رزمندگان و پاسداران انقلاب، در قالب مدافعان حرم تجلی یافته و این عزیزان در خاکریزهای دفاع از انقلاب مشغول به خدمت هستند.
جبارزاده گفت: امروز صدای موشک‌ها و بمب‌هایی که روزی در همین تبریز شنیده می ‌شد از کنار سواحل مدیترانه به گوش می‌ رسد و ما توانسته‌ ایم خاکریزهای دفاع از انقلاب را به مرزهایی ببریم که شیاطین استکبار سرگرم توطئه ‌چینی هستند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.