با حضور رئیس‌ و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، حکم سرپرستی مهندس اسحقی اعطا شد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌‌ شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز پس از انتخاب اسحقی به عنوان سرپرست شهرداری تبریز، با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری تبریز، حکم سرپرستی وی را اعطا کردند .

شکور اکبرنژاد، رئیس شورای اسلامی شهر در این برنامه، خاطرنشان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی، صرفاً به مقام و منصب نیست، بلکه فرصتی است که باید صرف خدمت و توسعه شود .

وی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها و درآمدزایی، دو ضرورت مهمی شهرداری تبریز است .

اکبرنژاد اظهار کرد: با توجه به شایستگی‌ و تخصص مهندس اسحقی، امیدواریم با مدیریت ایشان، شاهد پیگیری جلسات کارشناسی و ارائه برنامه‌های پرمحتوا به شورا باشیم .

همچنین محمدباقر بهشتی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار امیدواری کرد، برنامه‌های شهر در دوره مدیریت مهندس اسحقی، با سرعت بیشتری پیگیری شود .

وی تصریح کرد: سیاست‌های تهیه و تنظیم بودجه سال ۹۷، موضوع بساری مهمی است که از هم‌اکنون باید مورد توجه قرار گیرد .

بهشتی خاطرنشان کرد: باید با دید صحیح به موضوع «تبریز ۲۰۱۸» بپردازیم و در سایه مدیریت منسجم، بسترهای لازم را برای شکوفایی فرصت های گردشگری فراهم کنیم .

در ادامه، مهندس اسحقی با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورا، گفت: امیدوارم در فرصت سرپرستی، امانت مهم خدمتگزاری را به نحو شایسته به شهردار آینده تحویل دهم .

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی در مجموعه شهرداری تبریز باید تلاش و تکاپو در حوزه‌های مختلف خدمتگزاری، در جوی آرام و صمیمی باشد .

اسحقی همچنین از تلاش‌های چهار ساله نجفی شهردار سابق تبریز، اعضای شورای چهارم، مدیران و عموم عوامل اجرایی شهرداری تبریز قدردانی کرد .

سرپرست شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد پایان دوره مسئولیت، توام با احساس رضایت و خوشنودی قلبی باشد .

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در نخستین جلسه شورای پنجم، مهندس اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست شهرداری تبریز انتخاب کردند .

جمعی از معاونان و مدیران شهرداری نیز در این برنامه حضور داشتند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.