معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: فرمانداری ها و بخشداری ها به عنوان دستگاه های حاکمیتی باید نهایت تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم به کار گرفته و حل مشکلات آنان را در اولویت اهداف و وظایف خود قرار دهند.

 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری خیابانی در دیدار مدیران حراست فرمانداری ها و برخی از شهرداریهای استان با وی با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان حراست و سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در برخی شهرستان های استان، مسئولان و کارکنان حراست، نقش ویژه‌ای در برگزاری سالم و امن انتخابات داشتند.

 وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات و تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور پرشور در پای صندوق های رای عنوان کرد: علی رغم وجود برخی مشکلات در کشور همچون مشکلات اقتصادی، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که همچنان نظام و کشور خود را دوست دارند و هیچ زمانی دست از نظام و آرمان های اسلامی آن دست بر نمی دارند.

وی با بیان اینکه در سایه همکاری تمامی عوامل و دست اندرکاران دخیل در انتخابات و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) انتخاباتی امن و بی حاشیه را در استان برگزار کردیم ابراز کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، حتی یک صندوق رای در استان، ابطال نشد و عی رغم بازشماری برخی صندوق های اخذ رای در انتخابات شورای شهر، تفاوتی در نتایج اعلام شده مشاهده نشد که نشان از تلاش تمامی مدیران و عوامل دخیل در انتخابات؛ برای برگزاری انتخاباتی سالم بود.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بخشی از برگزاری انتخابات امن و سالم در استان را مدیون گزارش های به موقع کارکنان حراست و اداره کل اطلاعات استان دانست و گفت: فرمانداری ها و بخشداری ها به عنوان دستگاه های حاکمیتی باید نهایت تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم به کار گرفته و حل مشکلات آنان را در اولویت اهداف و وظایف خود قرار دهند.

 شبستری، از مسئولان حراست ادارات و دستگاه های اجرایی استان به عنوان امین مردم و مسئولان نام برد و ادامه داد: همه با هم دست به دست هم دهیم تا مشکلات و درخواست های مردم در مراجعه به ادارات و دستگاه های اجرایی در کمترین زمان ممکن رفع شود وگرنه اعتماد مردم نسبت به نظام، کاهش خواهد یافت.

 وی با انتقاد از افرادی که سعی در ایجاد فاصله بین دولت و نظام دارند اظهار کرد: رفتار و اقدامات این چنینی، بی انصافی در حق مردم و کشور است و نباید با ترویج مسائل این چنینی، باعث زیر سوال رفتن کلیت نظام و ناامیدی مردم شد.

 وی با اشاره به فسادهای مربوط به شورای چهارم تبریز، مبارزه با فساد را یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان دانست و عنوان کرد: خوشبختانه درسایه تلاش های بهنگام کارکنان حراست و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان، در کمترین زمان ممکن با متخلفین برخورد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه باید مقوله پیشگیری و نه مچ گیری، اولویت اصلی اداره کل حراست باشد بر لزوم مقابله با کوچکترین تخلف و فساد در بدنه ادارات و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

معاون استاندار، تمامی کارکنان دولت را اعضای یک خانواده دانست و گفت: اختلاف سلیقه، امری طبیعی است ولی باید با ایجاد هم افزایی در بخش های مختلف، در راستای خدمت به مردم و پیشرفت روزافزون کشور تلاش کنیم.

رحیم علیزاده، مدیرکل حراست استانداری نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در ایام انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گفت: خوشبختانه در اثر حمایت های مدیریت ارشد استان و سایر مدیران استانداری؛ اداره کل حراست استانداری توانسته عملکرد مطلوبی از خود ارائه کند و بر اساس ارزیابی‌ها، رتبه برتر کشوری را نیز کسب نماید.

اصغرپور؛ مدیریت کل حراست استان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش های ارزنده کارکنان ادارات و دستگاه های دخیل در امر انتخابات سالجاری گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم، تلاش در جهت سلامت و همچنین تلاش برای تامین امنیت کامل انتخابات، اصلی ترین اولویت های این اداره کل بر اساس دستور مرکز بود.

وی افزود: کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل حراست استانداری، حاکی از تلاش های ارزشمند مدیریت و کارکنان این اداره کل است.

وی از مسئولان حراست فرمانداری و شهرداری های استان خواست که به عنوان امین مردم و مسئولان عمل کنند.

اصغرپور تصریح کرد: مدیران حراست، بازوهای کمک به مدیران محسوب می شوند و باید از ظرفیت این افراد در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها استفاده کرد

مدیرکل حراست استان با بیان اینکه در کنار دولتمردان، برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می کنیم اظهار کرد: اعتماد مردم به نظام، بالاترین سرمایه ملی کشور است و باید مانع خدشه دار شدن این اعتماد شویم.

  استادرحیمی؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این نشست، بخشی از امنیت انتخابات اخیر را مرهون تلاش های مدیران و کارکنان حراست فرمانداری ها دانست و عنوان کرد: عملکرد کارکنان حراست، افزایش اعتماد مردم به نظام را به دنبال دارد که باید بیش از پیش در این راستا تلاش کرد.

وی همچنین از تعامل خوب دستگاه های اجرایی با اداره کل حراست استان در انتخابات اخیر خبر داد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.