سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری سمینار مدیریت ارتباط و رفتار مشتری (CRM)  برای کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با رویداد مهم تبریز 2018 خبر داد.     به ‌گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرشاد رستمی در جلسه هماهنگی برگزاری این سمینار با اعلام این خبر گفت: این سمینار با هدف توانمند سازی گروه‌های مرتبط با تبریز 2018 از جمله دستگاه‌های اجرایی مرتبط، کارکنان شاغل در تاسیسات گردشگری (مدیران و کارکنان مراکز اقامتی، مجتمع های پذیرایی بین راهی و سفره خانه های سنتی، مدیرعامل و مدیرفنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی استان)، سرمایه گذاران فعال در بخش صنعت گردشگری و هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان انجام می‌گیرد.     وی افزود: با توجه به پیشرو بودن رویداد مهم تبریز 2018، جذب و جلب رضایت گردشگر، از جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت‌های بازاریابی صنعت گردشگری در استان برخوردار است. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به منظور کسب رضایت حداکثری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آشنایی با سیستم‌های «مدیریت ارتباط با مشتری» می تواند دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و دفاتر مرتبط با صنعت گردشگری را در جلب رضایت مشتریان در جهت آماده سازی برای تبریز 2018 توانمندتر سازند.     رستمی خاطرنشان کرد: در این سمینار ضمن معرفی مفهوم «مدیریت روابط مشتریان» و چگونگی بکار گیری آن در نمایندگی های صنعت گردشگری و صنایع وابسته ارائه خواهد شد.     گفتنی است شرکت کنندگان در این سمینار می‌توانند جهت ثبت نام از تاریخ 24 مرداد لغایت 7 شهریور به سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان آبرسان، جنب هتل تبریز، کوی پناهی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33379955 تماس حاصل نمایند.     لازم به ذکر است این دوره آموزشی 9 شهریور سال جاری در محل تالار اندیشه واقع در ائل گلی برگزار خواهد شد.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.