فرماندار هشترود گفت: آزادگان و جانبازان سرشار از معرفت الهی هستند که با از خود گذشتگی و تحمل سال‌ها رنج و دروی از وطن، آبرو و عزت را به ایران و ایرانی هدیه کردند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حسن مستفید در جلسه تجلیل از آزادگان که در باشگاه فرهنگیان و به همت بنیاد شهید برگزار شد، خاطر نشان کرد: آزادگان ایران اسلامی در موقع حضور در وطن بعد از سال‌ها اسارت، با حضور در مرقد پیر و مرادشان امام خمینی (ره) کبیر و بیعت با مقام معظم رهبری، بر همگان اعلام کردند که علاقه وافری بر بقای انقلاب اسلامی دارند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. 
وی افزود: آزادگان ایران اسلامی به معنای واقعی غریت و مردانگی برای برای جهانیان به نمایش گذاشتند و از آرمان‌های امام و شهدا عقب نشینی نکردند و بر همگان نشان دادند که ایرانی‌ها با تقوا هستند و با همت مضاعف برای پیشرفت ایران اسلامی قدم بر می‌دارند. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هشترود نیز در این مراسم گفت: در روز 26 مرداد سال 69 میهن اسلامی ایران شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام، قدم به میهن اسلامی گذاشتند و عهد و پیمان آسمانی خویش را به نمایش گذاشتند. 
اسماعیل سهرابی نژاد یاد آور شد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی در طول سالیان متمادی که در بند صدام و صدامیان بودند با تحمل زجر و شکنجه و با وجود داشتن درد و بیماری روحی و روانی از آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق و در مجامع بین المللی دفاع کردند. 
وی افزود: آزادگان ایران عزیز، نمونه‌ای از تقوا، پاکدامنی و انسانیت هستند که پا بر ارزش‌های نظام اسلامی ایران نگذاشتند و همانند زمان اسارت که از عزت ایران دفاع کرده بودند امروز هم با حضور در تمامی کارهای انقلابی و اسلامی در صحنه‌های مختلف سفیران سلامت و پایداری هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.