مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی معتقد است، اگر موضوع قرآن و عترت را باهم پیش ببریم بر بسیاری ازآسیب‌های اجتماعی غلبه می‌کنیم.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام علی مصائبی در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته و در راستای ترویج این امر اقدامات  چشمگیری انجام شده است.
وی  افزود:  سال گذشته شعار اختتامیه در رابطه با نهضت سواد آموزی قرآنی و همگانی کردن قرآن بود و از این شعار استقبال زیادی کردند، بنابراین امسال نیز این شعار را مطرح می کنیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: امید است تا تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط در بحث برنامه‌های قرآنی وارد شوند تا بتوانیم مباحث قرآن و عترت را باهم پیش ببریم.
مصائبی با بیان اینکه در چند سال اخیر حضور چهره‌های آذربایجانی در مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم بسیار محدود بوده است، ادامه داد: باید زیر ساخت‌ها را در رابطه با این امر فراهم کنیم تا استعدادهای بالقوه در استان نمود پیدا کنند و بتوانیم ضمن معرفی نمایندگانی  به مسابقات بین المللی و ملی، برنامه‌های قرآنی را در استان ترویج دهیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با به کارگیری نیروی جوان و افزایش  کیفیت مسابقات، در تبریز ۲۰۱۸ شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر قرآنی در سطح شهر باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.