پیشکسوت تراکتورسازی می‌گوید با توجه به آمادگی تیم پرسپولیس، این بدشانسی شاگردان گل‌محمدی بوده که در هفته دوم باید به مصاف سرخ‌های پایتخت بروند.

احد شیخ‌ لاری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از مصاف پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران چیست، گفت: در گذشته تیم‌ها بهانه دوره بدنسازی را می‌گرفتند و این مساله را عنوان می‌کردند که تیم‌شان هنوز شکل نگرفته ولی من فکر می‌کنم ذوب‌آهن، پرسپولیس، استقلال،‌ تراکتورسازی و پدیده از تیم‌هایی هستند که سطح‌شان بالا است و توانایی خوبی دارند. تیم تراکتورسازی با تغییر چیدمان در کادر فنی روبه‌رو شده و امیدوارم آستان تحمل هواداران این تیم بالاتر برود.

وی ادامه داد: این از بدشانسی تراکتور بود که در اوایل فصل به پرسپولیس خورد چرا که تراکتورسازی تازه دارد خودش را جمع و جور می‌کند ولی پرسپولیس استخوان‌بندی خودش را حفظ کرده و سطحش از بقیه تیم‌ها بالاتر است. من بازی‌های استقلال و پرسپولیس را دیدم و معتقدم پرسپولیس تیم بسیار بهتری است. با این حال امیدوارم تراکتورسازی از این تیم امتیاز بگیرد چون بازی کردن در تبریز سخت است. هواداران تبریزی از تراکتورسازی حمایت می‌کنند و پرسپولیس روز راحتی نخواهد داشت.

پیشکسوت تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات تراکتورسازی چه رتبه‌ای برای این تیم در پایان فصل راضی‌کننده خواهد بود، بیان کرد: محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات به مسائل مدیریتی این باشگاه در سال‌های گذشته ارتباط داشت. باید در این سال‌ها فکری برای پشتوانه‌سازی می‌شد. متاسفانه مدیریت در باشگاه تراکتورسازی صحیح نبود ولی حالا امیدواریم این جوانان از فرصتی که برایشان ایجاد شده استفاده کنند. گل‌محمدی مربی خوبی است که به جوانان اعتماد به نفس می‌دهد. امیدوارم پتانسیل جوانان تراکتورسازی خودش را نشان دهد. برانکو هم از بازیکنی مثل محرمی استفاده کرد؛ بازیکنی که جوان بود و حالا عصای دست برانکو شده است. در کل من بهتر بازی کردن و زیبا بازی کردن را به جایگاه تراکتورسازی ترجیح می‌دهم هر چند که مطمئنم این تیم در بین شش تیم اول لیگ برتر جای خواهد گرفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.