تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که چند مصدوم برای این دیدار دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نخستین گام از لیگ هفدهم، روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پرسپولیس است.
 
تراکتورسازان که با توجه به محرومیتی که داشتند، با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستند، از یک سوی دیگر نیز مصدومیت بازیکنان‌شان، دردسرهای جدیدی برای گل‌محمدی در همین ابتدای کار ایجاد کرده است؛ چرا که پس از مصدومیت هادی محمدی در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل، عارف آغاسی نیز قبل از شروع مسابقات لیگ دچار مصدومیت شد تا دست سرمربی جدید تراکتور در قلب دفاعی تیمش بسته‌تر از قبل باشد.
 
اما این پایان ماجرا نبود و مصدومیت، گریبان سینا عشوری و شهرام گودرزی را نیز گرفت تا حضور این دو بازیکن در بازی مقابل پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام باشد.
 
حال باید منتظر جواب تست‌های پزشکی این دو بازیکن ماند و دید که آیا می‌توانند تیم‌شان را در دیدار حساس هفته دوم مقابل پرسپولیس همراهی کنند یا نه؟! Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.