رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز عصر روز دوشنبه در تمرین تیم تراکتورسازی حاضر شد و دقایقی به سرخ پوشان به گفت‌وگو پرداخت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، شهرام دبیری در حاشیه این تمرین، اظهار کرد: تراکتورسازی مردمی‌ترین تیم ایران است و ما هم به این تیم علاقه داشته و دوست داریم نتیجه بگیرد.
 
رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز خاطرنشان کرد: حمایت از تراکتورسازی را وظیفه خودمان می‌دانیم و در جهت افزایش انگیزه بازیکنان در تمرین امروز این تیم حاضر شدیم. به بازیکنان قول دادیم که در صورت کسب پیروزی در دیدار هفته نخست، پاداشی را برای آن‌ها در نظر گرفته و در اولین تمرین پس از دیدار با استقلال خوزستان، اهدا خواهیم کرد.
 
عضو هیئت‌امنای کانون هواداران تیم تراکتورسازی  افزود: تراکتورسازی تیمی یکدست و جوان شده است که از حضور بازیکنان باتجربه نیز بهره می‌برد. امیدوارم این تیم نتایج خوبی بگیرد و بازیکنان نیز بدانند که مسئولان به‌صورت جدی از آن‌ها حمایت می‌کنند. ما تا آخر در کنار این تیم حضور داریم و حداکثر حمایت خود را ازنظر شخصی و مسئولیتی که داریم انجام خواهیم داد.
 
دبیری حمایت هواداران را لازمه موفقیت تیم تراکتورسازی دانست و گفت: متأسفانه تراکتورسازی در این دوره از مسابقات با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده، ولی تیم به‌اندازه‌ای متحد است و از حمایت هواداران خوب خود بهره می‌برد که امیدواریم با استفاده از این امتیازها، بر مشکلات نیز غلبه کرده و نتایج مؤثری بگیرد.
 
رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز تأکید کرد: باید برای افزایش انگیزه و تعصب بازیکنان و رفع مشکلات تلاش کنیم. بااین‌حال ما امیدواریم، هرچند که می‌دانیم مشکلات زیادی هم وجود دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.