به گزارش ایرنا، صابر پرنیان روز دوشنبه در بازدید از شهرک صنعتی عجب شیر اظهار کرد: اهتمام و پیگیری تا رفع مشکلات واحدهای صنعتی در سال جاری از اولویت های کاری این شرکت در تمامی حوزه های کاری است.
وی افزود: در بازدیدهای دوره ای نیز که از طرح های اقتصاد مقاومتی استان صورت می گیرد موضوع راه اندازی و رفع مشکلات این طرح ها در دستور کار قرار دارد.
پرینان گفت: در سال جاری و بر اساس وظایف محوله ستاد اقتصاد مقاومتی بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی، بازدید از واحدهای صنعتی و پیگیری رفع مشکلات آنها در اولویت برنامه های این شرکت قرار دارد.
معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ادامه داد: رفع مشکلات پیش روی این واحدها مهم ترین هدفی است که تلاش می کنیم با حمایت سایر دستگاه ها و سیستم بانکی به آن دست یابیم و زمینه را برای اشتغال و تولید هموار کنیم.
پرنیان گفت: موضوعات بانکی، زیرساختی و کمبود زمین از جمله مشکلاتی است که بهره برداری از برخی از واحدهای صنعتی عجب شیر را با مشکل مواجه کرده که سعی می کنیم با همکاری دستگاه های ذیربط این مشکلات رفع و چرخه تولید ر فعال کنیم.
وی با تاکید بر رفع موانع پیش روی صنتعگران گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال نامگذاری شده همکاری و حمایت همه دستگاه های اجرایی برای رونق بخشی به تولید و ایجاد اشتغال ضروری است.
پرنیان همچنین از افتتاح چهار پروژه صنعتی ذیل طرح های اقتصاد مقاومتی استان تا پایان سال خبر داد و گفت:
با به بهره برداری از این طرح ها برای 200 نفر اشتغالزایی می شود.
شهرک صنعتی عجب‌ شیر با 96 هکتار مساحت به عنوان یکی از شهرک ‌های صنعتی آذربایجان شرقی در 2 کیلومتری شهر عجب‌ شیر واقع شده‌ است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.