به گزارش خبرآنلاین از تبریز، داریوش عباس زاده مدیر مسئول مرکز خط زندگی استان آذربایجان شرقی گفت: این سامانه ملی برای تسهیل زندگی سالمندان و استقلال فردی آنان ایجاد شده است.

مسئول خط زندگی تبریز گفت : خط زندگی استان اذربایجان شرقی همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و افتتاح دفاتر مشهد و زنجان این سامانه اغاز به کار کرد.

وی گفت: درحال حاضر حدود 100 مرکز خدماتی و تخصصی در این استان با این سامانه همکاری دارند.

عباس زاده با اشاره به اینکه در این مرکز معرفی، هماهنگی با مراکز خدماتی و تخصصی و نظارت در این سامانه بطور رایگان انجام می شود گفت: نظارت بر عملکرد خدمات نیز از جمله راهکارهای این مرکز برای ارائه خدمات مناسب به سالمندان است.

وی با اشاره به سفر مسافران سالمند گفت: این سامانه آماده انجام هماهنگی خدمات درمانی، تخصصی و رفاهی با شرایط بسیار مناسب به سالمندان است تا آنها سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنند.

داریوش عباس زاده با اشاره به اینکه این مرکز از سال 90 در تهران درحال فعالیت است، گفت: این سامانه با هماهنگی مرکز ملی خط زندگی تهران در تبریز شروع به فعالیت کرده است.

مدیر مسئول خط زندگی استان آذربایجان شرقی گفت: تمام خدمات براساس استانداردها و معیارهای علمی، عملی و پژوهشی ارائه خواهد شد.

عباس زاده از همه کارشناسان، متخصصین و صاحبان اندیشه در بخش خدمات به جامعه سالمندی دعوت کرد با این مرکز همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی این مرکز در تهران گفت: در مرحله بعدی این مرکز در تبریز نیز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد.

مسئول خط زندگی استان آذربایجان شرقی در زمینه تسهیل امور مربوط به بیمارانی که از شهرستانها و روستاهای استان و استان های همجوار بخصوص آذربایجان غربی و کردستان به تبریز مراجعه می کنند،تاکید کرد که این سامانه می تواند نسبت به هماهنگی با مراکز پزشکی - درمانی قبل از مراجعه این عزیزان اقدام نماید.

وی گفت : افراد می توانند برای تماس با این مرکز با خط تلفن سراسری 4327-021 و تلفن 5518589-0413 تماس بگیرند.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 706365
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.