به گزارش ایرنا، حسن یحیوی روز چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه روستایی و عشایری این شهرستان با بیان اینکه دهیاران در روستاها ناطران و نمایندگان اهالی روستاها بر عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان هستند، افزود: توجه به خواسته های عمومی در امر توسعه و آبادانی روستاها از طرف دهیاران به عنوان ناظر برعملکرد ادارات و سازمان ها باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی روستاها در دستور کار دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: امسال با هماهنگی دهیاران و بخشداران مرکزی و بخش خاروانا با مرکز فنی و حرفه ای با شناسایی ظرفیت ها و برگزاری کلاس های آموزشی برای تحصیل کردگان و جوانان روستایی کارهایی در حوزه ایجاد اشتغال انجام شده است.
یحیوی گفت: در بخش ایجاد مراکز تولیدی در روستاها و در بخش میوه های گلخانه ای و آبزیان و هر کارگاه تولیدی که خواسته اهالی در امر ایجاد اشتغال باشد، با تسهیلات مالی پشتیبانی می کنیم.
وی ادامه داد: مسئولین شهرستان باید به انتقادهای سازنده دهیاران در روستاها برای رفاه حال عموم اهالی توجه جدی داشته باشند و برنامه ریزی که انجام داده ایم در هر جلسه چند دهیار از روستاها را دعوت می کنیم تا خدمات و عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی در روستاها ارزیابی شود.
شهرستان ورزقان با 53 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری شمال تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: جمال سعادت پور** تنظیم: مرتضائی**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7235/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.