فرماندار تبریز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در اندیشه کودکان جایگاه ویژه ای دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر، فرماندار تبریز در بازدید از ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت مجتمع کانون تبریز از فعالیت‌های کانون قدردانی کرد.
 شهرتی‌فر ضمن گفتگوی صمیمانه با کودکان و نوجوانان حاضر در کارگاه‌های تابستانی بر نقش ارزشمند و تاثیرگذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید کرد.
فرماندار تبریز با اشاره به ضرورت و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان توسعه فعالیت‌های کانون را خواستار شد و در عین حال خاطرنشان کرد: جایگاه کانون در تربیت فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان بسیار مهم و اثرگذار است.
در این دیدار هادی یوسف‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با اشاره به افزایش بی‌سابقه مخاطبان و تعداد کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در اغلب مراکز کانون، این روند را در شهر تبریز بسیار مثبت و سازنده عنوان و تاکید کرد: در کنار افزایش کمی فعالیت‌های کانون، تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا خللی در کیفیت فعالیت‌ها ایجاد نشود.
وی از حمایت‌ها و مساعدت‌های شهرتی‌فر فرماندار تبریز در توسعه فعالیت‌های کانون قدردانی کرد.
یوسف‌زاده راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار شماره 2 و 3 کانون تبریز و اولین کامیون نمایش سیار در این کلان‌شهر را بخشی از توسعه فعالیت‌های کانون عنوان کرد و اظهار کرد: امیدوارم گسترش این اقدامات، گامی در مسیر افزایش خدمت به کودکان و نوجوانان باشد.
گفتنی است، بازدید از کارگاه‌های تابستانی و فعالیت‌های جاری مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز و نیز بازدید از کتابخانه سیار در حال تجهیز و مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.