به گزارش ایرنا، صادق نجفی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی پاس و کرکج افزود: در این راستا و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در این منطقه، شهرداری منطقه 5 مجموعه ورزشی را در منطقه کرکج ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه شهرداری ببیش از 10 میلیارد ریال در این مجموعه هزینه کرده است، اظهار کرد: در این مجموعه ورزشی زمین های والیبال، بسکتبال و زمین چمن فوتبال احداث شده و آماده استفاده شهروندان ساکن در این منطقه است.
شهردار تبریز یادآوری کرد: ورود شهرداری به مقوله توسعه فضاهای ورزشی شهر در راستای بهبود شاخص های سلامت شهروندان است.
نجفی در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی پاس تبریز نیز افزود: میدان قدیمی پاس با سابقه 50 ساله بازیکنان بزرگی را به عرصه فوتبال باشگاهی و ملی کشور معرفی کرده است.
وی اظهار کرد: تبدیل این زمین به چمن در سالیان گذشته انتظار بجایی بود که ورزشکاران این ورزشگاه داشتند که با تلاش معاونت فنی شهرداری تبریز و مجموعه شهرداری منطقه 10 این کار انجام شد.
نجفی با تاکید بر اهمیت بالای ورزش در سلامت شهروندان، گفت: شهرداری به صورت عملی وارد این عرصه شده است و در راستای رفع معضل وجود فقر حرکتی گسترده در بین شهروندان، رفع معضلات اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و حرکت به سمت ارتقای استانداردهای سلامت شهروندان و جامعه تلاش می کند.
وی یادآوری کرد: طرح بهسازی و ساماندهی میدان پاس با صرف بیش از 11 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.