به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، سهیل مهدی که به همراه نمایندگان آلمانی کنفدارسیون فوتبال آسیا جهت انجام ممیزی مجوز حرفه ای از باشگاه گسترش فولاد بازدید به عمل آورد، ضمن تشکر از تدارک مناسب برنامه این بازدید ، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری خوبی را از سوی مسئولان باشگاه گسترش فولاد شاهد بودیم و تمامی موارد طبق برنامه ریزی انجام شده صورت گرفت.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درخصوص شرایط و ماهیت برنامه بازدید این نمایندگان از باشگاه های ایرانی بیان کرد: این دو نماینده اصالتا آلمانی هستند و در یک شرکت خصوصی مدیریت استاندارد سازی باشگاه های فوتبال در اروپا فعالیت دارند و طی قراردادی از طرف AFC برای ممیزی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای استخدام شده اند.
مهدی با بیان اینکه تخصص این دو نماینده امور ورزشی و مالی است، افزود: یکی از این نمایندگان کارشناس امور مالی و دیگری بازیکن و مربی حرفه ای یوفا است که برنامه و بودجه ریزی و چرخش مالی و همچنین زیر ساخت های ورزشی باشگاه ها را مورد بررسی قرار می دهند.
سهیل مهدی با ابراز رضایت از روند بازدید نمایندگان کنفدارسیون فوتبال آسیا از باشگاه گسترش فولاد، ابراز کرد: به طور کلی ارزیابی مثبتی را شاهد بودیم و خوشبختانه مسئولان باشگاه گسترش فولاد پاسخگوی تمامی مسایل و سوالات مدنظر نمایندگان بودند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ با ابراز امیدواری نسبت به ارائه گزارش مثبت از سوی این نمایندگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند رو به توسعه را در باشگاه هایمان شاهد هستیم و انشالله با ارائه گزارش مساعد و مثبت این نمایندگان جایگاه فوتبال مان در سطح آسیا تثبیت خواهد شد.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از سه فصل پیش وارد لیگ برتر باشگاه های ایران شد و در فصل گذشته در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.
گفتنی است یاران لوکابوناچیچ، در راستای کسب آمادگی بیشتر برای آغاز رقابت های لیگ برتر، روز جمعه 30 تیر طی دیداری تدارکاتی، از ساعت 18 و 30 دقیقه در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی خواهند بود.
این دیدار پشت درهای بسته برگزار می شود و خبرنگاران و عکاسان صرفا با ارایه کارت معتبر سازمان لیگ امکان حضور در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل را دارند.
خبرنگار:آب بسته ** انتشار : رستگار
/9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.