صمد عزیزی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه طرح ولایت دانشجوئی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید گفتمان انقلاب را غالب دیگر گفتمان ها بداند، افزود: برای غالب شدن گفتمان انقلاب باید هرتشکلی که خود را وامدار انقلاب می داند وارد میدان شود و بسیجی وظیفه اش در این میان سنگین تر است.
وی اظهار کرد: امروز با گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی هنوز شهدا بر قلب ها رهبری می کنند، چون از خود و خاکریز نفسشان گذشتند، اگر من و شما از خاکریز خودمان نتوانیم عبور کنیم بعید است در دانشگاه بتوانیم خاکریزی را فتح کنیم.
عزیزی ادامه داد: طی سال های پس از انقلاب اسلامی هرجا اتکال به خدا کرده ایم و دنبال نام و عنوان نبودیم و خالصانه برای خدا کاری کردیم، تاثیر کار خیلی بالا بود اما هرجا در کارها منیت و نفسانیت بود و یا به جای اتکال به خدا و امدادهای غیبی، اتکال به پول و امکانات بوده است، شکست خورده ایم.
وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی هم وجهه علمی دارد هم سیاسی و هم معنوی، گفت: یکی از ارکان گفتمان انقلاب اسلامی، پیشرو بودن در امور و دانش روز است و باید توجه داشت که انقلاب ذاتا' پیش رونده و پیش برنده است.
طرح ولایت دانشجوئی با هدف بصیرت افزائی و توجه به تقویت معنویت و گفتمان انقلاب اسلامی به مدت سه روز در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.