حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان هریس افزود: نقش مرجعیت شیعه و نیروهای مردمی در این پیروزی برکسی پوشیده نیست و استمرار این پیروزی ها در سوریه و منطقه خط پایانی براین فتنه بزرگ است و مقاومت اسلامی امروز منبع افتخار و عزت ملت و امت و تمامی آزادگان جهان است.
وی ادامه داد: ریشه های مقاومت اسلامی در ایران استحکام یافته و سرشاخه های آن در کشورهای متعدد تا شرق مدیترانه کشیده شده و نبرد بی امان مجاهدان و مومنین در اقصی نقاط عالم نتیجه همین مقاومت است.
حجت الاسلام احمدی به نقش و جایگاه بهزیستی و تامین اجتماعی در بالا بردن رفاه اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور با ارایه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی، مبتلایان به بیماری های صعب العلاج و معتادان و ناسازگاران اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی با تکیه بر تعاون و همیاری مردم نیکوکار و خیرین و سایر اقشار دلسوزکشور تلاش می کند.
وی اظهار کرد: لازم است مسئولین سازمان تامین اجتماعی در استان و شهرستان توجه داشته باشند که نیاز ضروری شهرستان هریس ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی با تجهیزات لازم جهت ارایه خدمات پزشکی به اعضای بیمه ای از سوی آن سازمان می باشد که امیدواریم در اسرع وقت این مهم در شهرستان هریس انجام گیرد.
احمدی در مورد هفته مالیات نیز گفت: مالیات برحسب تعریف سازمان، همکاری و توسعه اقتصادی پرداختی است الزامی و بلاعوض و اصولا در هر جامعه مالیات یک نوع هزینه اجتماعی است که آحاد مختلف یک ملت در راستای بهره وری از امکانات و منابع یک کشور موظفند آن را پرداخت نمایند تا توانایی های جایگزینی این امکانات و منابع فراهم شود و از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت مالیات فریضه و فرار از مالیات حرام است.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: محمد طلوعیان** تنظیم: مرتضائی ** انتشار: رستگار
7227م/3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.