سید علا الدین نقیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای کاهش زندانیان دربند و بازگشت آنان به آغوش خانواده های خود و با مساعدت و کمک خیران و پیگیری دادستانی و دادگستری این شهرستان یک محکوم غیرعمد مالی از زندان آزاد شد.
وی ادامه داد: این محکوم مالی برای پرداخت 63 میلیون ریال بدهی به شاکی خود از چهارسال پیش در زندان به سر می برد که با کمک های جمع آوری شده از سوی خیران نیک اندیش آزاد شد.
وی با اشاره به رویکرد این انجمن برای حمایت از زندانیان و خانواده های آنان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اضافه کرد: هم اکنون نیز چهار زندانی غیرعمد مالی با 220 میلیون ریال بدهی در انتظار کمک های مردم خیر این شهرستان برای آزادی و بازگشتن به جمع خانواده های خود هستند.
وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های نقدی مردم برای آزادی زندانیان خبرداد و گفت: شماره کارت های بانکی این انجمن به شماره 6037991899910743 نزد بانک ملی و شماره کارت بانکی 6274121940030935 نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت این کمک هاست.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 400 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.