حمید بی غم عصرر سه شنبه بعد از پایان بازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: بازی با تیم ساوه بازی انتحاری بوده چرا که آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و آمده بودند تا بی محابا و با استفاده از تاکتیک ضد حمله به گل دست یابند که توانستند به هدف شان برسند.
سرمربی مس سونگون خاطرنشان کرد: ما در این بازی دو هدف داشتیم؛ یکی اینکه سه امتیاز بازی را بدست آوریم و دیگری اینکه گل نخوریم و توانستیم به هدف اول خود برسیم ولی متاسفانه به هدف دوم دست نیافتیم.
وی ادامه داد: فکر کنم نیمه اول بد بازی نکردیم ولی نتوانستیم به گل دست یابیم.
وی تشریح کرد: تیم حریف دفاع منطقی و منطقه ای خوبی داشتند و ما چون شش روزپیش در بندرعباس و در هوای شرجی بازی داشتیم، فشار فوق العاده و خستگی روی بازیکنان بود و مجبور بودیم نیمه اول از تعداد بازیکنان زیادی استفاده کنیم تا در مواقع حساس از بازیکنان اصلی استفاده کنیم.
وی در پایان اشاره کرد: در بازی آینده مقابل قرچک همه تلاش مان می کنیم تا دست پر برگردیم چرا که همه بازی ها برای ما سه امتیازی است و با گذر زمان تیم ما بهتر خواهد شد و نتایج قابل قبول و خوشحال کننده ای به هواداران تیم مس تقدیم می کنیم.
دیدار عصر امروز دو تیم مس سونگون و شهرداری ساوه از هفته سوم لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 در سالن ورزشی شهید پور شریفی تبریز با حضور نزدیک به یکهزار نفر تماشاگر انجام گرفت که تیم مس سونگون توانست مهمان خود را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کند.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.