به گزارش ایرنا، سید محمد عابدی روز پنجشنبه در جلسه مشترک با دهیاران شهرستان اهر، با توجه به وجود ظرفیت های خوب باغی، زراعی، گیاهان دارویی و گردشگری در روستاهای این شهرستان اهر، نسبت به ایجاد صنایع بسته بندی و خشکبار، فراوری گیاهان دارویی و احداث زیرساخت های گردشگری تاکید کرد.
وی اظهارکرد: این اقدام ها علاوه بر توسعه روستاها در اشتغال زایی روستائیان و به خصوص جوانان روستایی نقش بسزایی خواهد داشت.
عابدی در کنار اجرای پروژه های عمرانی در روستاها، توجه به مسایل اجتماعی و ورزشی در روستاها با احداث پارک ها و اماکن ورزشی جهت پر کردن اوقات فراغت روستائیان و به خصوص جوانان را ضروری دانست.
فرماندار اهر گفت: اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستاها و همچنین آسفالت راه های روستایی در روستاهای مختلف از اولویت های مهم برای توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان اهر در سال جاری است.
وی، گفت: از دهیاران نیز به عنوان رابط مسئولان در روستاها انتظار داریم در زمینه جذب مشارکت روستائیان در اجرای بعضی از طرح ها از جمله بهسازی معابر، مدیریت پسماند روستایی و سایر کارهایی که به دست خود روستائیان در کمترین زمان قابل اجراست، تلاش کنند.
شهرستان اهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز قرار گرفته‌ و از 2 شهر (اهر و هوراند) و تعداد 315 روستا تشکیل یافته است.
خبرنگار: رضا بالاگر**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7225/3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.