به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این سازمان، حسین آذرنیا با اشاره به برگزاری جشنواره یاد شده طی یک دهه در این شهر اظهار کرد: اثرگذاری این رخداد فرهنگی در بسیاری از شئون زندگی شهروندان به خوبی قابل مشاهده است و رفتار شهروندان در بسیاری از مسائل دستخوش تغییرات مثبت شده است.
وی افزود: ایده برگزاری این جشنواره با همفکری شماری از هنرمندان و مدیران خوش فکر شهرداری تبریز صورت گرفت و با عزم آنها برای اثرگذاری در شهر، زمینه برگزاری آن فراهم آمد.
وی اضافه کرد: مفتخریم که توانسته ایم طی 10 سال گذشته یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی این شهر را با همت هنرمندان، شهروندان و مسئولان برگزار کنیم و به آن استمرار بخشیم.
آذرنیا با بیان اینکه این جشنواره همچنان به هدف خود امیدوار است، اظهار کرد: بر این باوریم که کار فرهنگ همواره اثرگذار است، چرا که به شعار خود با مضمون 'فرهنگ زیر بنای توسعه است' ایمان راسخ داریم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، با دعوت از عموم شهروندان برای حضور در برنامه های این جشنواره اعلام کرد: این جشنواره به سیاق سال های گذشته شامل ویژه برنامه های متعدد فرهنگی و هنری، جنگ های محلات، نمایشگاه های فرهنگی و هنری، برنامه های پخش فیلم و ... خواهد بود.
وی با قدردانی از عموم شهروندان در همراهی از این برنامه ها تاکید کرد: از همه شهروندان دعوت می کنیم که برای حضور در این رخداد که در حقیقت متعلق به همه آنهاست، حضور داشته باشند.
وی افزود: این جشنواره روز پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 21 در محل عمارت شهرداری تبریز واقع در چهارراه ابوریحان، با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، شهروندان، مدیران استانی و چهره های اثرگذار تبریز برگزار خواهد شد.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.