به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز چهارشنبه در دیدار با هیات مدیره سایپا با وی افزود: دولت مجبور است برای حمایت از تولید نرخ های سپرده ها را کاهش دهد و در این میان تولید کننده ای موفق خواهد بود که این منابع را جذب کند.
وی ادامه داد: آماده همکاری برای تامین منابع مالی مورد نیاز طرح های ارائه شده از سوی صنایع به خصوص سایپا از طریق هدایت مردم برای سرمایه گذاری منابع مالی خود در این طرح ها هستیم.
جبارزاده گفت: استان ها نسبت به هم مزیت های متفاوتی دارند و مزیت آذربایجان شرقی نیروی انسانی آن است.
وی اظهار کرد: روحیه صنعتگری نیروی کار این استان در کمتر جایی دیده می شود، بطوری که می توان در عرض شش ماه آموزش، یک استاد کار ماهر تربیت کرد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: این مزیت در طول سال های اخیر ثابت شده وعلت اینکه خیلی از شرکت های بخش تولید قطعات خود را به این استان انتقال داده اند به خاطر همین روحیه صنعتگری و نیروی انسانی ماهر آن است.
وی ادامه داد: این روحیه صنعتگری مردم آذربایجان از جمله دلایل علاقمندی بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به خصوص صنعتگران کشور آلمان جهت افزایش همکاری با این استان است.
جبارزاده اضافه کرد: آذربایجان شرقی استانی است که کمترین مسایل کارگری را دارد و اگر مشکلی هم در کارخانه ای وجود داشته مشکل کارگری نبوده بلکه مشکل از کارفرما بود.
آذربایجان شرقی از قطب های مهم صنعت کشور از جمله در حوزه تولید قطعات خودرو محسوب می شود.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.