رضا مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز پذیرش سوارکاران شرکت کننده در این رقابت ها خبرداد و افزود: 25 نفر از این سوارکاران در بخش قهرمانی کشور و سایر سوارکاران نیز در رقابت های قهرمانی استان آذربایجان شرقی به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: با پذیرش سوارکاران شرکت کننده در این مسابقات، کلاس های علمی و فنی ویژه این رشته با حضور 'برایان سیدان' مشاور و مدرس فدراسیون جهانی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این مسابقات که برای دومین سال متوالی در این شهرستان برگزار می شود، سوارکاران از صبح روز چهارشنبه در بخش های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.
وی گفت: در رقابت های قهرمانی استقامت کشوری، سوارکاران در مسافت 80 و 110 کیلومتری و در بخش استانی نیز در مسافت های 40، 60 و 80 کیلومتری خواهند تاخت.
مختاری با اشاره به آماده سازی مسیر این رقابت ها با همکاری نهادهای انتظامی و خدمات رسان افزود: مسیر آغاز این رقابت ها از باشگاه سوارکاری آذرخش به سوی روستای ورجوی این شهرستان خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری یک رویداد بین المللی در رشته سوارکاری و اسب به میزبانی مراغه اضافه کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون سوارکاری و موافقیت فدراسیون جهانی، جشنواره زیبایی اسب های اصیل عرب و ایرانی مردادماه امسال به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات کشوری سوارکاری استقامت جام سهند 25 و 26 تیرماه سال گذشته به میزبانی مراغه برگزار شده بود.
هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
30777487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.