به گزارش ایرنا، حسین امامعلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام با هماهنگی های لازم توسط کمیسیون دانشجویی استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا انجام می شود.
وی با بیان اینکه از اول تیر سال جاری این شورا نسبت به تمدید مجوز برای خوابگاه هایی که قصد فعالیت برای سال تحصیلی آینده را دارند، اقدام می کند، یادآوری کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع ذی صلاح از مهر سال جاری از فعالیت کلیه اماکنی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به اسکان دانشجو می‌ کنند، برخورد قاطع و قانونی انجام می شود.
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز اظهار کرد: دانشگاه تبریز به عنوان دانشگاه منتخب و دانشگاه ناظر، وظیفه صدور پروانه فعالیت برای خوابگاه های غیردولتی را براساس آئین نامه اجرایی شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی از دی سال 94 برعهده گرفته است.
امامعلی پور، ادامه داد: تاکنون 24 باب خوابگاه غیردولتی از این شورا مجوز دریافت کرده و صدور مجوز برای هفت باب خوابگاه دیگر نیز در دست اقدام است که پس از طی مراحل قانونی نسبت به صدور پروانه فعالیت آن ها اقدام می شود.
وی گفت: 2 باب خوابگاه تاکنون به دلیل احراز نشدن صلاحیت و 2 باب خوابگاه دیگر نیز به لحاظ نامناسب بودن وضعیت ساختمان موفق به گرفتن پروانه فعالیت نشده است.
دانشگاه تبریز از دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که دارای 22 دانشکده و در کل 29 قطب علمی و مجتمع آموزشی است.
این دانشگاه در سال 1325 به عنوان دومین دانشگاه قدیمی ایران پس از دانشگاه تهران، بنیان گذاشته شد.
دانشگاه تبریز بزرگ‌ترین مرکز علمی در شمال غرب ایران است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.