سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و با کنترل خودروهای عبوری، ماموران بخش کالای قاچاق و ارز این شهرستان در بازرسی از 2 دستگاه خودروی مشکوک موفق به کشف این محموله قاچاق شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد سه هزار و 100 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و 2 نفر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی مراغه همچنین با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح شهرگفت: در این راستا و با همکاری پلیس راهور، 88 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف شد.
اصلانی فر افزود: در قالب اجرای این طرح، پلیس در میادین اصلی و پرتردد این شهر مستقر شده و برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی این شهرستان را در دستور کار قرارداد.
وی اضافه کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف و هنجارشکنی در سطح جامعه برخورد می کند، لیکن در اجرای طرح های اجتماعی و انتظامی، همکاری و همراهی مردم ضروری است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.