به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس در خطبه های نمازجمعه این هفته به مناسبت های هفته دوم تیر ماه اشاره کرد و گفت: هفته دوم تیرماه درتاریخ جمهوری اسلامی هفته پرحادثه است که عمدتا استکبار جهانی به رهبری آمریکا نقش اصلی را در به وجود آمدن آن اتفاقات ایفا کرده است و این هفته، هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
وی افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر و منشا همه جنایت ها و توطئه ها در اقصی نقاط جهان بویژه در ممالک اسلامی می باشد.
حجت الاسلام احمدی به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اساتید دانشگاهها را به دو مسئله مهم توجه دادند؛ یکی شاگرد پروری و تربیت نسل جوان کشور برای آینده ای سراسر تحول و دوم تلاش برای بهبود اثرگذاری دانشگاه بر محیط بیرونی.
وی تشریح کرد: اگر نسل جوان کشور برای آینده ای سراسر تحول های مهم آماده و اهل فعالیت و ایمان استوار و اتکای به خدا و اقدام و عمل آگاهانه باشد، کشور در تحولات آتی به روزهای سراسر سعادت و بهروزی خواهد رسید و اگر چنین نشود و نسل های آتی ملت ایران راه انقلاب و سعادت کشور را نپیمایند، زمینه بازگشت به دوران سرافکندگی و خواری قبل از انقلاب ایجاد خواهدشد.
وی ادامه داد: مسئولیت پذیری سپاه پاسداران در طرح های سازندگی کشور نشان دهنده عظمت روح تعهدپذیری ،شجاعت و خطرپذیری در میدان های بزرگ تجربه نشده وعزم وهمت انقلاب اسلامی است.
وی افزود: سپاه پاسداران مدیریت جهادی را به منصه ظهور رساند که مبتنی برتکیه بر تفکر اسلام ناب و تلاش برای گسترش ارزش های دینی، محصول و مولود انقلاب اسلامی، تکلیف گرایی معطوف به نتیجه و روحیه مبارزه با فقر وعشق به محرومان ، ولایت پذیری و ایثار و اخلاص و تقید به اخلاق اسلامی در فعالیت های سازمانی می باشد.
شهرستان هریس با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 70 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: محمدطلوعیان**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7227/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.