روانپزشک تبریزی که مورد سوء قصد یکی از بیمارانش قرار گرفته بود، در ویدیوی پخش در فضای مجازی، جزئیات جدیدی از نحوه وقوع این حادثه بیان ‌کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، دکتر علیرضا فرنام در خصوص نحوه وقوع این حادثه می‌گوید: آن بیمار برای دریافت گواهی وارد اتاقم شد که گفتم در بیرون منتظر بمانید، نزدیکم شد، خواست مرا ببوسد که من اجازه نداده و او را به بیرون هدایت کردم.
 
او که در بیمارستان تحت درمان است، می‌افزاید: بار دیگر کمی با تأخیر وارد اتاقم شد، گفتم عیبی ندارد هر چه می‌خواهی بنویسم که در این حین به سمتم آمد، فک کردم می‌خواهد مرا ببوسد که به یکباره ضربه زد و در ادامه مدام داشت ضربه می زد، دستم را گردنش انداختم که دیگر ضربه نزند.
 
او خاطرنشان می‌کند: فکر کنم به خاطر اینکه اجازه ندادم مرا ببوسد، به من ضربه زد؛ چرا که بیمار خودم بود و هیچ مسئله‌ی دیگری بین ما وجود نداشت.
 
به گزارش ایسنا، امروز (چهارنشبه) دکتر علیرضا فرنام، روانپزشک تبریزی، هنگام ویزیت بیماران در کلینیک مرکز آموزشی و درمانی رازی مورد سوء قصد یکی از بیماران قرار گرفته و از چندین ناحیه بدن بر اثر ضربات جسم تیز مجروح شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.