نویسنده، کارگردان و تهیه کننده ی سیمای خانگی پیشگیری ازاعتیاد در خانواده، از توزیع 100هزار نسخه ی دی وی دی سیمای پیشگیری ازاعتیاد در میان مردم به صورت رایگان توزیع خبر داد.
سیامک سهرابی درگفت‌وگو‌‌با ایسنا‌‌، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، با تاکید به آگاه‌سازی خانواده‌ها از پیامدهای خانمان سوزاعتیاد، اظهار کرد:کانون خانواده یکی ازمهم ترین بسترها برای رشد افراد جامعه است، به همین دلیل برای ترویج یادگیری مهارت‌ها و هشدارهای لازم در خصوص مبارزه با مواد مخدر، فیلم سیمای پیشگیری ازاعتیاد در خانواده‌ها تهیه شده است.
وی افزود: حدود 10 هزار نسخه در پنجم تیرماه سال جاری رونمایی می‌شود وتا مهرماه سال جاری حدود 100 هزار نسخه سیمای اعتیاد در بین خانواده ها، به صورت رایگان از طریق سازمان پست مرکزی استان ارسال خواهد شد.
گفتنی است در مراسمی با حضور مسولان استان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و ‌استاندار آذربایجان شرقی از سیامک سهرابی، مشاور رسانه ای دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدراستان، به دلیل فعالیت موثرشان در دنیای مجازی جهت پیشگیری از اعتیاد و ساخت گزارش های مستند و فیلم‌های داستانی و تولید اولین سیمای خانگی پیشگیری از اعتیاد، تقدیر شد.  

 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.