به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در تبریز با شرکت دهها هزار نفری مردم این کلان شهر از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد و مردم محلات و مناطق مختلف با پیوستن به هم در سه راه مصلا بار دیگر همبستگی خود را با مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذاشتند.
مسیرهای 12 گانه راهپیمایی روز قدس در تبریز امروز مملو از جمعیتی بود که می رفتند تا به دریای حمایت از فلسطین مظلوم و قدس پاره تن اسلام بپیوندند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در تبریز شعارهایی همچون 'فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم'، 'اسرائیل، اسرائیل در به درت می کنیم' و 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل' سر دادند.
'ریشه هر جنایت، آمریکاست' از دیگر شعارهای کوبنده راهپیمایان تبریز در روز قدس امسال در خیابان های این کلان شهر دو میلیون نفری بود.
مردم تبریز از کودک و بزرگسال، و زن و مرد، امروز یکدل و یک صدا در مرکز این کلان شهر تجمع کردند تا با سر دادن شعارهای آزادیخواهی و استکبارستیزی به دنیا اعلام کنند که 'روز قدس متعلق به همه مسلمانان است'.
اجتماع دهها هزار نفری تبریزی های روزه دار در روز راهپیمایی روز قدس امسال، شاهد اقشار مختلف مردمی بود که فارغ از همه چیز برای دفاع از فلسطینی مظلوم و محکوم کردن صهیونیسم ظالم و حامیان غربی اش تمام قد به خیابان ها آمده بودند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان 'روز جهانی قدس' نامگذاری کرد.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
518/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.