علی بدر شکوهی پنجشنبه شب در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدایت افکار عمومی مردم جهان در روز قدس به مسئله فلسطین بیش از سایر روزها صورت می گیرد، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس از وظایف تک تک مسلمانان است.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان بستان آباد همچون سال های قبل با تجمع در میدان مولوی این شهر و با حضور گسترده خود در راهپیمایئ شرکت می کنند، افزود: قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمائی روز قدس در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به شرایط منطقه ای و بین المللی، افزود: وحدت و یکپارچگی مردم در این راهپیمائی موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم انقلابی با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اعتزاض خود را به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل (ره) روز قدس نام گذاری شده و همزمان با این روز در سراسر کشور و تعدای از کشورهای خارجی راهپیمایی های اعتراض آمیز علیه جنایت صهیونیست ها در سرزمین مقدس قدس برگزار می شود.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار: پرویز انصاری
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.