نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون قولی برای فروش ماشین‌سازی به هیچ یک از سرمایه‌گذاران داده نشده و اولویت اصلی در واگذاری این شرکت شناخت اهلیت خریداران است. 
محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، درخصوص واگذاری شرکت ماشین سازی، اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر و مسئولان سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد و در این جلسه دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را در خصوص واگذاری ماشین‌سازی به طور کامل اعلام کردیم. 
وی ادامه داد: در رابطه با رفع بحران کارخانه ماشین‌سازی مطالباتی وجود دارد و ما به عنوان نماینده مردم باید به وضعیت این کارخانه رسیدگی کنیم و با تمام توان پیگیر رفع بحران ماشین‌سازی هستیم.     نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه دو سرمایه‌گذار تبریزی درصدد خریداری ماشین‌سازی تبریز هستند، افزود: تاکنون از اهلیت این افراد برای اداره ماشین سازی اطمینانی  حاصل نشده است؛ این موضوع بایستی برای مردم شفاف شود که آیا این افراد خواستار نجات ماشین سازی و افزایش اشتغال هستند، یا اینکه برنامه‌های دیگری را برای افزایش بحران این کارخانه در نظر دارند. 
سعیدی با تاکید بر اینکه تاکنون وضعیت واحدهایی که به بخش خصوص واگذار شده‌اند، اصلاح نشده و در مواردی بدتر نیز شده است، ادامه داد: این کارخانجات به افرادی واگذار شده که اهلیت برای اداره، توسعه و نوسازی نداشته‌اند بر این اساس بسیاری از کارخانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند و جای نگرانی دارد. 
وی در خصوص شایعات منتشر شده در رابطه با فروش زیر قیمت ماشین‌سازی، گفت: فضای غیرشفاف باعث نشر چنین شایعاتی می‌شود، اصلا چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست و قطعا کارخانه ماشین‌سازی زمانی واگذار خواهد شد که بتوانیم افراد مناسب را شناسایی کنیم تا شاهد رونق کارخانه باشیم. 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت ماشین‌سازی افتخار تبریز و جزو صنایع بالادست است، تصریح کرد: باید در خصوص برنامه‌های این دو سرمایه‌گذار شفاف عمل کرد، اگر برنامه‌های این دو سرمایه‌گذار مبتنی بر جبران کمبودها، توسعه ماشین‌سازی و رفع مشکلات کارکنان این شرکت باشد، قطعا با آنان در راستای موفقیت این واحد همکاری خواهیم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.