سرهنگ رحمان عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 محموله قاچاق در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا از 2 دستگاه خودروی سواری کشف و توقیف شد.
وی اضافه کرد: ماموران گشت یگان امداد این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو 405، تعداد 272 عدد تجهیزات الکترونیکی غیرمجاز با ارزش تقریبی 410 میلیون ریال که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ عبدی افزود: همچنین ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405، 161 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 420 میلیون ریال را کشف و خودرو را توقیف کرده و یک نفر متهم نیز در ارتباط دستگیر و به مرتجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی عجب شیر با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن 110، پلیس را در افزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه یاری کنند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و یکی از مسیرهای تردد قاچاقچیان کالا به نقاط مرکزی کشور است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.