به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از سایت خبری تراکتور سازان ، بنا به درخواست یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی، باشگاه اقدام به خرید سیستم جی پی اس کرد و از امروز سرخ پوشان به این سیستم مجهز شدند تا کادر فنی تیم میزان دوندگی در سرعت‌های مختلف، مقدار ضربان قلب، حرکات انفجاری و سایر اطلاعات آماری بدنی بازیکنان را مورد سنجش قرار دهد.
در ادامه تمرینات امروز، کار با توپ در دستور کار تراکتورسازان قرار گرفت و اعضای کادر فنی تیم با استفاده از تکنولوژی جدیدی که از امروز به تیم اضافه‌شده است،عملکرد آماری بازیکنان را زیر نظر قرار دادند.
تمرین امروز تراکتورسازان 90 دقیقه به طول انجامید و بعد از پایان تمرین تراکتورسازان برای ریکاوری از حوضچه آب سرد استفاده کردند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 56 امتیاز در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در رده سوم ایستاد.
امیر قلعه نوعی، سرمربی فصل گذشته تراکتورسازان در فصل یش رو جایش را به یحیی گل محمدی داد تا وی سکانداری 'پرشورها' را بر عهده بگیرد.
امیر قلعه نوعی نیز که در فصل پیش رو در مقام یکی از سرمربیان موفق فوتبال کشورمان، هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده دارد، در یک اقدام اخلاقی و ستودنی از مدیران این باشگاه خواست که با توجه به مشکل جذب بازیکن برای تراکتورسازی، ذوب آهن از این تیم بازیکن جذب نکند.
تنظیم کننده: مهدی آب بسته** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.