زاهد محمودی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال اعتراضات برخی از نامزدهای شورای اسلامی شهر و بررسی و رسیدگی به شکایات در هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان و به دنبال آن اعتراض مجدد برخی نامزدها، در نهایت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی صحت انتخابات در حوزه های شهری در این شهرستان را تایید کرد.
وی افزود: طبق قانون نامزدهای شوراهای شهر و روستا دو روز بعد از انتخابات فرصت اعتراض داشته و هیئت نظارت هم پنج روز برای بررسی شکایات فرصت دارد که شکایات با اجرای مرّ قانون رسیدگی شد.
فرماندار جلفا خاطرنشان کرد: بازرسانی از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و هیات عالی استان با حضور در شهرستان و بررسی روند اجرای انتخابات، موارد را به هیات مرکزی انعکاس که در نهایت این هیات با استناد به گزارش و بررسی دقیق موارد، رای به صحت و تایید نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر های جلفا ، هادیشهر و سیه رود داد.
محمودی با تبریک مجدد به منتخبان مردم، ابراز امیدواری کرد شوراهای منتخب با توکل به خدای متعال و استفاده از ظرفیت های محلی و حمایت های ویژه دولت در خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها تلاش کنند.
به گفته محمودی، آگهی تایید نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه جلفا، هادیشهر و سیه رود از طریق ستاد انتخابات شهرستان در اولین فرصت منتشر و به اطلاع عموم خواهد رسید.
در جریان انتخابات 29 اردیبهشت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان جلفا بیش از 96 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
شهرستان جلفا با 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: مقصود هوشمند**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7222/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.