به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی اعلام کرد: برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد استان از ابتدای تیرماه سال جاری با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد آغاز می شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد استان با ایجاد 15 کانون فرهنگی موقت برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می کند، افزود: اجرای این برنامه ها به ویژه در زمان فراغت دانش آموزان تحت حمایت از اولویت های فعالیت های فرهنگی این نهاد است.
زمانی تعداد کانون های دائم فعال کمیته امداد استان را پنج کانون در شهرستان های میانه، مراغه، اهر، مرند و تبریز عنوان کرد.
وی تاکید کرد: آموزش های اعتقادی، قرآنی و اخلاق اسلامی، مهارت و حرفه آموزی فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی، کتابخوانی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های اوقات فراغت در کانون های تابستانی کمیته امداد استان است.
زمانی تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان را بیش از 14 هزار نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این بیش از یک هزار و 403 دانشجو و طلبه نیز از خدمات این نهاد به صورت مستمر استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه در سال 95 بیش از هفت هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد از کلاس های آموزشی کانون های دائمی و موقت بهره مند شدند، افزود: برای برگزاری این کلاس ها بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.
زمانی همچنین اعلام کرد: امسال بیش از سه هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان با هدف تعمیق باورهای دینی و ارتقای عزت نفس و خودباوری به اردوهای تربیتی و زیارتی اعزام خواهند شد.
تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان شرقی70 هزار خانوار است و از این تعداد 37 هزار خانوار به علت فوت سرپرست و 25 هزار خانوار به علت از کارافتادگی دایم سرپرست تحت پوشش هستند.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.