حجت الاسلام محمد علی آل هاشم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیچ موقع دشمن نمی تواند به اهداف ایران هراسی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری برسد، افزود: معتقدم که پشت این قضایا آل سعود وهابیت ایستاده است.
وی با بیان اینکه مردم بعد از انقلاب اقدام تروریستی و توطئه های زیادی را تجربه کرده و با این چیزها از میدان خارج نمی شوند، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان ذیربط در مورد مسائل حفاظتی دقت بیشتری داشته باشند.
امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: الان به این بیان رهبر معظم انقلاب که می فرمودند اگر ما در سوریه در مقابل داعش ایستادگی نکنیم باید در همدان و کرمانشاه با آنها جنگ بکنیم، پی می بریم.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: متاسفانه هر چند آنها در تهران اقدام به انجام ترور و شهید کردن هموطنان کردند ولی این گونه اقدام ارزش عملیاتی ندارد.
امام جمعه تبریز با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حادثه تروریستی اخیر در تهران و استفاده از عبارت ترقه بازی افزود: مردم ایران با اراده قوی و مستحکم در صحنه ایستاده اند.
وی گفت: هر زمان تهدیدی که از ناحیه خارجی ها برای ما وارد شده است، ایرانی ها بیشتر مصمم بودند و در داخل وحدت و صمیمیت زیاد شده و جای هیچ نگرانی نیست.
خبرنگار: علی کبیر ** انتشار:محمد رستگار
7239/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.