به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی نمازخانه مدرسه صفا نقش عجب شیر بر گسترش و تعمیق فرهنگ نماز در مدارس تاکید و اضافه کرد: ترویج نماز در مدارس، آینده سازان ایران اسلامی را هر چه بیشتر با نماز و اهمیت آن آشنا می کند.
وی از اقدام خداپسندانه خیران در ساخت نمازخانه در مدارس تقدیر و بر ادامه این اقدام تاکید کرد و گفت: توجه به امر نمازخانه سازی در مدارس فاقد نمازخانه همچون ساخت مدارس مهم و ارزشمند است چرا که کار اخلاقی، تربیتی و اعتقادی در نمازخانه مدارس انجام می شود و دانش آموزان می توانند مناسبت ها و مراسم های گوناگونی را در نمازخانه مدرسه خود برگزار کنند که به خودی خود از نظر تربیتی و دینی بسیار تاثیر گذار هستند.
حجت الاسلام شربیانی افزود: بدون تردید نماز اثرات و برکات فراوانی را در زندگی انسان به جا می گذارد و دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی نباید از این موضوع غافل شوند.
وی همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه دارد محیطی آرام، زیبا و با نشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم کند، عنوان کرد: تمام اقداماتی که در آموزش و پرورش انجام می شود با هدف تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش دانش آموزان است.
در این مراسم کلنگ ساخت سالن 150متر مربعی نمازخانه خیر ساز مدرسه دخترانه صفا نقش توسط امام جمعه عجب شیر به زمین زده شد.
115 مدرسه در پایه های مختلف در شهرستان عجب شیر فعال بوده که از این تعداد 92 مدرسه دولتی و 23 مدرسه غیردولتی است و در مجموع حدود 12 هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
این شهرستان با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.