حمید بی‌غم می‌گوید از بین سه بازیکن دبیری تبریز که با مس تمرین می کنند تنها یک بازیکن را می‌تواند به این تیم برگرداند.

حمید بی‌غم در گفت و گو با ایسنا، درباره درخواست باشگاه دبیری تبریز برای بازگرداندن حمید احمدی، فرهاد فخیم و علیرضا عسگری به این تیم اظهار کرد: ما تیم را بر مبنای این بازیکنان بسته‌ایم و بازیکنان دیگر در این پست‌ها را سایر تیم‌ها گرفته‌اند. با این حال به خاطر قدمت دبیری و هواداران پرشماری که دارد، حاضریم یکی از بازیکنان را به دبیری بدهیم تا کمکی به آنها کرده باشیم.

وی افزود:‌ اگر بخواهیم هر سه بازیکن را به دبیری بدهیم، خودمان به مشکل خواهیم خورد چون نزدیک به بیست و پنج روز است که با این بازیکنان تمرین کرده‌ایم. ضمن این که دست عوامل دبیری را باز گذاشته‌ایم تا هر کدام از این سه بازیکن را که می‌خواهند، انتخاب کنند. به هر حال فرهاد فخیم بازیکن قدیمی و بزرگ تبریز است و آنها شاید بخواهند فخیم را جذب کنند اما مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از جلسه هیات مدیره باشگاه برای تصمیم‌گیری نهایی درباره سرنوشت این سه بازیکن خبر داد و افزود: آقای کافی مدیرعامل تیم قرار است خبر نهایی را به من بدهد تا بر اساس آن، برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. ما به دنبال جذب چند بازیکن هستیم و اگر تکلیف سه بازیکن دبیری مشخص شود، تکلیف آن ها نیز مشخص خواهد شد.

بی‌غم همچنین از جذب یک بازیکن جدید خبر داد و به ایسنا گفت: ‌ناصر عجم که سال گذشته در لیگ یک برای مقاومت بازی می‌کرد، در تمرین‌های مس شرکت  می‌کند. همچنین دو سه بازیکن لیگ یکی دیگر هم در تمرین‌ها شرکت می‌کنند تا از بین آنها یکی را انتخاب کنیم. با بازیکن برزیلی هم مذاکره کرده‌ایم اما برای جذب او منتظر مشخص شدن تکلیف سه بازیکن دبیری هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.