مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آنقدر معرفت دارم که تیم را در این شرایط تنها نگذارم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرزاد حاتمی پس از تمدید قراردادش با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: پیش از این بارها اتفاق افتاده بود که یحیی گل محمدی من را به تیم های خودش دعوت کند، اما انگار قسمت نبود و بالاخره این‌بار در تبریز قسمت شد که من شاگرد آقای گل محمدی باشم و از این اتفاق خیلی خوشحالم.
 
وی افزود: خوشحالم که  یک سال دیگر می توانم در خدمت مردم شریف آذربایجان باشم و باید بگویم آنقدر مرام و معرفت دارم که تیم را در این شرایط تنها نگذارم. وقتی بزرگ تر ما آقا مهدی کیانی قبل از همه بچه‌ها برای تمدید قرارداد پیش‌قدم شد، ما هم وظیفه داریم بیاییم و در این شرایط تیم را تنها نگذاریم.بدون تردید سایر بچه ها هم آنقدر معرفت دارند که قراردادشان را تمدید می‌کنند.
 
حاتمی در خصوص انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی گفت: همه اهالی فوتبال، آقا یحیی را به خوبی می شناسند. او مربی خوش اخلاق و بسیار خوبی است که با جوان ها خیلی خوب کار می کند. امیدوارم امسال همه ما در کنار هم زیر نظر آقا یحیی و با کمک آقای آجورلو تیم قدرتمندی بسازیم و نتایج شایسته ای که در شان مردم خوب آذربایجان باشد، بگیریم. تراکتورسازی در این فصل نماینده ایران در آسیاست و امیدوارم بهترین نتایج را در این رقابت ها کسب کنیم.
 
مهاجم تراکتورسازی همچنین در خصوص ترکیب این تیم در فصل جدید گفت: ما شاید مثل سایر تیم ها نتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم اما از سوی دیگر بازیکنان خوب خودمان را حفظ کرده ایم و تیم قدرتمندی داریم. تعدادی از بازیکنان جوان هم به جمع تیم اضافه می شوند که اتفاق خوبی است. بالاخره نیروی جوانی باید به تیم تزریق شود و قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت. بازیکنان جوان آینده تراکتورسازی را تضمین می کنند در حالی که می توانند کنار بازیکنان با تجربه تیم چیزهای زیادی بیاموزند و به تیم کمک کنند.در مجموع ما تیم خوبی داریم که ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است.
 
وی خاطرنشان کرد: بازیکن جوان بیش از هر چیز به اعتماد و حمایت این هوادار نیاز دارد و امسال تراکتور بیش از همیشه به هوادارانش نیاز خواهد داشت و روی حمایت آنها حساب می کنیم. انتظار داریم به ورزشگاه بیایند و در همه بازی ها با تمام وجود تیم را تشویق کنند. امتیاز و قدرت ما هوادار پرشور ماست که در این فصل باید خودش را نشان بدهد و تیم محبوبش را تنها نگذارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.