به گزارش ایرنا، سید مرتضی نیرومند اسکویی روز دوشنبه در نشست شورای توسعه بانوان کارآفرین با بیان اینکه زمینه تبدیل زنان سرمایه دار به سرمایه گذار وجود دارد، گفت: این شرکت آمادگی دارد تا با برگزاری تور صنعتی اختصاصی برای بانوانی که توان سرمایه گذاری در بخش صنعتی را دارند، جذابیت ها و مشوق ها موجود در حوزه صنعت را معرفی کند.
وی با اشاره به نگاه مثبت دولت به حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی،‌ سیاسی و اقتصادی، افزود: خود را در قبال بانوان کارآفرین و بانوانی که علاقمند به سرمایه گذاری صنعتی هستند، مسئول تر احساس می کنیم و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش عظیم زنان در تولیدات صنایع دستی، ‌افزود:‌ امکان سنجی ایجاد خوشه صنعتی فعالیت های بانوان در جلسات مشترک بین شرکت شهرک های صنعتی و کارشناسان مسئول ادارات انجام شود تا در صورت حصول نتیجه اقدامات لازم صورت پذیرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه زنان نقش موثری در برهه های مختلف انقلاب داشتند، افزود: مدیریت زنان پدیده ای نوپاست و باید با همبستگی بیشتری حمایت از فعالیت زنان را پیش ببریم.
پروین اشراقی افزود: کارآفرینی و اشتغال زایی برای زنان اولویت کاری دفتر امور بانوان استانداری بوده و مدیریت عالی استان نیز از فعالیت های بانوان حمایت کامل می کند.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.