به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سید مرضتی نیرومند اسکویی در نشستی با نماینده اهر و هریس در خانه ملت اظهارکرد:‌ 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی در این حوزه انتخابیه وجود دارد که خوشبختانه زیرساخت های آن ها نیز تامین شده است.
وی ادامه داد: ‌شهرک صنعتی بیلوردی که 123 فقره قرارداد واگذاری در آن منعقد شده نیز دارای 134 هکتار اراضی در اختیار بوده که کل آن عملیاتی شده و 103 هکتار زمین صنعتی ایجاد شده است.
نیرومند اسکویی اعلام کرد: ناحیه صنعتی زرنق نیز با هشت هکتار وسعت زمینه ای برای انعقاد 18 قرارداد سرمایه گذاری شده است.
نماینده مردم اهر و هریس نیز در این نشست با بیان اینکه در دوران نمایندگی خدمتگذار صنعتگران خواهم بود، افزود: ‌اشتغال مهمترین موضوع مراجعه مردمی بوده و تمام تلاش خود را برای اشتغال جوانان منطقه خواهم کرد.
بیت الله عبداللهی افزود: فعال کردن ظرفیت های معدنی و صنعتی اهر و هریس راهی است که می تواند در حل معضل اشتغال و توسعه اقتصادی این حوزه انتخابیه کمک رسان باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های صنعتی خوبی توسط شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در اهر و هریس به وجود آمده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، ولی باید نسبت به حل مشکلات بیمه ای و بانکی واحدهای مستقر در آن ها اقدامات جدی به عمل آورد.
خبرنگار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.