رئیس دادگستری اهر از کمک دو میلیارد ریالی خیرین اهر برای آزادسازی زندانیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام محمد علی نظری در چهاردهمین جشن گلریزان شهرستان اهر گفت: خوشبختانه با حمایت خیران نوعدوست بالغ بر دو میلیارد ریال از سوی مردم نوعدوست، ادارات و نهادها و تشکل های خصوصی، اصناف و بازاریان و آحاد مختلف به این امر خداپسندانه اختصاص یافته و زمینه برای آزادی 49 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد فراهم شده است.

وی افزود: در سال گذشته قریب به 42 میلیون تومان از سوی خیرین به این بخش کمک شده بود که با این مبلغ و تخفیف و گذشت شاکیان 34 نفر از زندانیان مالی و غیر عمد در سال 95 آزاد شدند و امسال با حمایت و پشتیبانی مردم نوعدوست و خیرین این شهرستان امسال در مقایسه با سال قبل این رقم به پنج برابر افزایش یافته و زمینه آزاد سازی 49 نفر فراهم شده است.

نظری گفت: از زندانیان که مقدمات آزادی آنها فراهم شده است 29 نفر مالی،3 نفر دیه تصادف و 17 نفر ناتوانی در پرداخت مهریه می باشد که امیدواریم با مبلغ قابل توجه جمع آوری شده و کمک ویژه ستاد دیه استان زمینه آزادی این زندانیان فراهم و به آغوش گرم خانواده هایشان برگزدند.

وی در ادامه افزود: با مساعدت خیرین و تمهیدات به عمل آمده همزمان با این جشن سه نفر از زندانیان آزاد شدند که امیدواریم مایقی این زندانیان نیز با طی مراحل قانونی زمینه آزادیشان فراهم شود.

رئیس دادگستری اهر همچنین به پیگیری های انجام شده در خصوص اختصاص اعتبارات لازم به زندان جدید در دست احداث اهر اشاره کرد و گفت: این پروژه

حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر نیز در این جلسه حمایت از انسانهایی که ناخواسته به عناوین مختلف دچار مشکلات مالی شده و گرفتار زندان شده اند در این ماه خیر و برکت ضروری برشمرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.