انیمیشن سینمایی "راز پروانه‌ها" به تهیه کنندگی و کارگردانی "علی تنهائی" منتخب حضور در بخش رقابتی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، انیمیشن "راز پروانه‌ها" سرشار از لحظات هیجانی و احساسی بوده که حاصل سه سال زحمت شبانه‌روزی تیم متخصص آن است.
 
شایان ذکر است، شخصیت‌های دوست داشتنی آن با دوبله‌ای هنرمندانه و بسیار جذاب توسط شاخص‌ترین دوبلورهای کشور جان گرفته‌اند، این انیمیشن سینمایی که با سرمایه شخصی و بر اساس استانداردهای جهانی در تبریز ساخته شده است، پس از انتشار در ایران، آماده عرضه به بازارهای بین‌اللملی خواهد بود.
 
"راز پروانه ها" درباره حشره‌ای به نام قهوه‌ای است که آرزو دارد تبدیل به پروانه شود، زیرا به هرحال پروانه شدن در دنیای حشره‌ها به معنای کمال است بنابراین شخصیت اصلی این قصه نیز دوست دارد که تبدیل به پروانه شود.
 
این اثر روایتگر شخصیت اصلی داستان با نام قهوه‌ای است که برای رسیدن به آرزوی خود یعنی پروانه شدن و پرواز، راهی سفری پر مخاطره می‌شود. او در طی مسیر با حشرات دیگری آشنا می‌شود، قهوه‌ای برای رسیدن به آرزوی خود با عنکبوت سفیدی با نام چاردست مجبور به معامله می‌شود که مشکلاتی را برای خود و دوستانش ایجاد می‌کند، این حشره در این مسیر از گذشته خود آگاه می‌شود.
 
سمیه باباجانی (کارگردان هنری)، مهدی صالحی اقدم (نویسنده)، وحید جدایی (طراح شخصیت)، افشین زی نوری (مدیر دوبلاژ) محمد ملکی اصل و وحید نیکدل (آهنگسازان) و سیدوحید فاطمی (مشاور فرهنگی) که همه از پیشکسوتان عرصه هنراند از دیگر عوامل این انیمیشن می‌باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.