مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قرآن از طاقچه‌ها و از یک حالت زینتی به عرصه‌ اثرگذار اجتماع وارد شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور در مراسم گشایش نمایشگاه قرآن و عترت در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و نفس‌های قدسی امام راحل، نهضتی در حوزه‌ قرآن شروع شد که قرآن از طاقچه‌ها و از یک حالت زینتی به عرصه‌ اثرگذار اجتماع وارد شد .

 

وی افزود: ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی یکی از وظایف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در سال گذشته بیش از چهار صد میلیون برای این امر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه شده است .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عمل به آموزه‌های قرآن کریم را حافظ عزت، کرامت و اقتدار دانست و گفت: باید همواره معارف قرآنی را در حیات خویش جاری کنیم.

 

بر اساس این گزارش، نمایشگاه نمایشگاه قرآن و عترت در دانشگاه هنر اسلامی تبریز در بخش‌های مختلفی از جمله آثار نفیس هنری، رسانه‌های دیجیتال، عفاف و حجاب، انتشارات قرآنی، کودک، نوجوان، خانواده و بخش‌های جنبی برگزار می‌شود .

 

گفتنی است، نمایشگاه قرآن و عترت از سیزدهم خرداد تا نهم تیرماه سال‌جاری از ساعت 18:30 الی ٢٤ در نگارخانه دانشگاه هنر اسلامی تبریز واقع در خیابان آزادی، میدان حکیم نظامی برپا خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.