وحید پوررضوی-خبر آنلاین آذربایجان شرقی: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود از خرید بازیکن محروم است روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و در کنار این مسئله ادعای مالکیت باشگاه توسط ناصر شفق هم حاشیه‌های بسیاری را برای تیم اول شهر تبریز ایجاد کرده است.

مسئولان تراکتورسازی در تلاش هستند با تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمی خوب را راهی لیگ برتر کنند تا با به پایان رسیدن محرومیت ، این تیم با جذب بازیکنان موردنظر بازهم به‌روزهای خوب خود بازگردد.

قرارداد چند بازیکن تراکتورسازی برای حضور در لیگ آتی تمدیدشده است که مسئولان تیم برای تمدید قرارداد دیگر بازیکنان بر سر مسائل مالی هنوز موفق نشده‌اند رضایت این بازیکنان را کسب کنند و با این شرایط برخی از بازیکنان تراکتور تا مرز جدایی هم پیشرفته‌اند.

بازیکنان تراکتورسازی با توجه به اینکه این تیم محروم است و مجبور است درهرشرایطی بازیکنان فعلی را حفظ کند برای تمدید قرارداد مبالغ بسیار بالایی را به باشگاه اعلام می‌کنند و این کار باشگاه را برای تمدید قرارداد سخت می‌کند.

فیفا تیم اسپانیای و مطرح اتلتیکومادرید را به علت جذب بازیکنان زیر سن قانونی، همانند تیم تراکتورسازی تبریز از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده بود. رئال مادرید نیز به علتی مشابه و با حکمی مشابه روبرو شده بود. بااین‌حال اعتراضات رئالی‌ها به نتیجه رسید و این تیم تنها از شرکت در یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و در تابستان می‌تواند بازیکن بخرد ولی بااین‌حال شکایت اتلتیکو راه به‌جایی نبرد و آن‌ها باوجوداینکه از یک پنجره نقل‌وانتقال محروم بودند، در تابستان قادر به جذب بازیکن نخواهند بود و محروم هستند.

تیم اتلتیکو همانند تراکتورسازی با این محرومیت مواجه شده است ولی بازیکنان تیم اتلتیکو شرایط متفاوتی با تراکتورسازی رادارند. بازیکنان اتلتیکو وقتی خبر محرومیت این تیم را شنیدند با منتشر کردن پست‌های در فضای مجازی از تیم خود حمایت کردند که شاید مهم‌ترین و سرشناس‌ترین این بازیکنان گریزمان فرانسوی بود.

آنتوان گریزمن بازیکن سرشناس فرانسوی با شنیدن خبر محرومیت تیم اتلتیکو با انتشار پستی در حمایت از تیمش در صفحه اینستاگرام خود نوشت" اکنون بیش از همیشه همه در کنار هم یک روخی بلانکو خواهیم بود"

 

این در حالی است که بازیکنان تراکتورسازی هم با انتشار پست‌های در صفحه‌های اینستاگرام خودشان از به توافق نرسیدن صحبت می‌کنند و این باعث ناراحتی هواداران تراکتورسازی می‌شود.

امیدواریم بازیکنان تراکتورسازی در شرایط سخت تیم خود را تنها نگذارند و با تمدید قرارداد سال بعد تا به پایان رسیدن محرومیت تراکتور همراه تیم خود باشند.

در مورد مسئله مالکیت باشگاه تراکتورسازی هم فردا روز بسیار مهمی برای این باشگاه خواهد بود و فدراسیون فوتبال بابررسی مدارک موجود رای خود خواهد داد و مشخص خواهد شد باشگاه تراکتورسازی تحت مدیریت چه سازمان یا فردی خواهد بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 666586
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.