به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز دوشنبه در آیین کمک به نیازمندان این شهرستان اظهار کرد: کمیته امداد نهادی اجتماعی بوده که توسط امام (ره) بنیاد گذاشته شد و به دلیل اینکه با بطن جامعه در ارتباط است از این رو مردم به راحتی کمک های و خیرات خود را در اختیار این نهاد قرار می دهند.
وی افزود: دین اسلام توجه و توصیه های ویژه ‌ای در کمک به هم نوع دارد که اگر مردم به این دستورات دینی توجه داشته باشند بیشتر مشکلات و نداری برطرف می‌ شود.
مستفید ازکمیته امداد به عنوان حلقه اتصال و رابط مطمئن در کمک ‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه نام برد و افزود : وظیفه ما کمک به نیازمندان است تا نیازمندان نیز طعم شادی را بچشند.
وی همچنین به جمع آوری یک میلیارد و 820 میلیون ریال از صندوق صدقات شهر در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: این مبلغ که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن پنج درصد رشد داشت از 9 هزارو 566 صندوق جمع آوری شده که در آمد میانگین هر صندوق صدقه در طول یکسال 190 هزار ریال بوده و این نشان دهنده نوع دوست بودن مردم هشترود است.
مستفید همچنین از جمع آوری یک میلیارد و 200 میلیون ریال زکات در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.