نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وصیت نامه ی امام (ره) با وجود آرمان‌های الهی‌اش موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.   محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد:وصیت نامه‌ی امام خمینی (ره) وصیت نامه‌ای عادی نیست که فقط به موارد شخصی پرداخته شود، بلکه در این وصیت نامه‌ی با ارزش به آرمان‌هایی که موجب پیروزی انقلاب شده بود، پرداخته شده است. 
وی با اشاره به اینکه وصیت نامه‌ی امام (ره) از محورهای جداگانه‌ای تشکیل شده است و ضرورت دارد به هریک از این محورها جداگانه پرداخت شود، اعلام کرد: پیام اصلی وصیت امام خمینی (ره) ایجاد کشوری مستقل و مبتنی بر آرمان‌های الهی بوده است. 
وی تاکید کرد: شایسته است تمامی دستاوردهایی که درسایه‌ی این وصیت نامه به دست آمده و صدها انسان در راه پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند، حفظ شوند، باید اصلی ترین وظیفه‌ی خود را که حفظ این دستاوردها است، به انجام برسانیم و در عمل به محورهای وصیت نامه امام(ره) همواره همت جدی داشته باشیم. 
فرهنگی با اشاره به دستاوردهای وصیت امام خمینی (ره) تاکید کرد: دستاوردهایی که به حفظ منزلت و نظام، دقت در محتوا و مجموعه ارزش هایی که انقلاب اسلامی برای تداوم و شکل گیری آن به وجود آمده است، باید از هرگونه آسیب حفظ شوند. 
وی در ادامه با بیان این مطلب که امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر در تاریخ معاصر بوده است، عنوان کرد:امام خمینی (ره) شخصیتی بی همتا از نظر تفکر دینی و رهبری اجتماعی و سیاسی در تاریخ بوده است که پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران به ارمغان آورد.فردی که دیگر در تاریخ تکرار نشدنی است و شخصیتی مانند ایشان در این جهان وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.